Känner man 5 personer så känner man hela världen

Intressant tankegång där om teorin skulle stämma..

Efter högtrycket kommer mer högtryck och det kan man väl säga att det gör här också. Ord. tid för mi är att börja 13, men har borjat 12 de senaste dagarna..jag går till matsalen redan halv 12 idag, får se hur länge det blir jobb idag.. 22-23 kanske. Hej och hå.. Varmt är det här också, är man inte redan svettig & varm av sig sedan tidigare så får man uppleva det nu. Rör dig 2 meter utomhus & jag lovar att du har fått upp temperaturen i kroppen rejält.

Om 132 timmar får jag träffa älskling.



Nu ska jag måla bort skuggorna under ögonen.
Peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0