Måndag

På torsdag åker jag till high chaparal. Dock är jag osäker på om det är eventet jag längtar till.. tror bestämt för att det är för att jag ska spendera helgen med Fredrik som jag är så ivrig i kroppen!

Just för sekunden sitter jag och bävar för att bege mig ut & springa..har ju glömt träningströja som ma kan dra på när det är kallt.. men man blir ju varm när man springer..
Värt att notera är att det är oktoberväder här.

Igår badade vi i poolen tills både jag & barnen var blåa om både fingrar & läppar..tror jag blev blå först av oss. Jag hade ändå våtdräkten på.

Nu tar vi tag i det här & sparkar igång dagen.

peace

Kommentarer
karolina

ska du skjuta cowboys?

2010-07-28 08:22:54
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0