Pirr i kroppen

Imorgon åker jag till High chaparall!! Träffa Freeeeedrik! Det är nog mest det som gör att det pirrar i kroppen..ett gott tecken!

Har packat in cykeln, glas, karaff, kläder som jag inte använder när jag är här..eller kommer använda.

Planeringen inför vår semestervecka börjar ta form, besök på stora karlsö, grottäventyr i lummelunda, tandemcykling på Fårö. Spektakel-spektakel! Hoppas på vacker väder både i helgen och när det är dags för semesta! Stranden är ju aldrig fel om man säger så..man kanske kan lura på lite bränna på Fredrik också ;D

Nu ska jag jobba 9 timmar, duscha, handla fruktfrukost för bilresan imorgon.

Kamerabatteriet laddar, ipoden ska laddas så är även jag fit for fight!


Kakan, nej jag har ingen vapenlicens..inte ens för high chaparall (:


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0