Ytterligare 11 timmar senare..

Det är slitsamt att jobba, men roligt & det känns bra samtidigt. Detta kommer jag knappast hålla på med resten av livet. Jag vill ju bli polis. Men det känns bra nu och det känns ofta bra att jag valde att åka hit.
Men jag känner mig så fruktansvärt ynklig och liten i den här världen allt oftare när jag inte får ha Fredrik i min närhet. Han gör mig hel, jag gör mig glad, han tar hand om mig, han har allt (utom intresse för organisation <3) Längtar till Dig Fredrik. <3


Skönt att för en gångs skull sluta i tid idag..men det var iofs söndag. Jag har fixat i köket sen 11 i morse. Det var 27 grader varmt i köket.



Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0