Deadline

Jepp, idag innan 12 ska uppsatsen vara inne. Igår sat jag med den praktiskt taget hela dagen & älskling rättade stavfel & meningsbyggnadsfel som jag själv inte sett.. Nu ska jag fundera på frågeställningarn en gång till & se om e verkligen besvaras..
Igår efter jag hade skrivit så bestämde sig jag & älskling för att grilla. Vi kom igång ganska sent så vi satt i vår djungel i trädgården vid 9 & åt middag. Men gott det var det! Varm potatissallad är de bästa som finns! Tackar ank för det goda receptet.
Vi tog även en premiärtur i Cossien.. fy vad den går..

Trots att jag är stressad över uppsatsen så är jag ganska glad eftersom jag äntigen kan säta tillbaka blommor och grejer i fönstren igen då färgen äntligen torkat! Löjligt, men det blir genast så mycket hemtrevligare när det står blommor i fönstren.. (:




Now I got work to do. Peace

Kommentarer
Emelie

Vems är den nya bilen????

2010-06-04 10:00:22
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/
elin

haha jo det är nog ingen hit! ja han är 87a heter alexander och har flickvän..dags att leta upp någon ny..hur är läget annars?

2010-06-06 22:13:56
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0