Framme

Nu har jag lullat runt en hel dag i Bunge, cyklat till Ar & doppat mig(2 mil, inte illa, cykeln går bra tack).
Köra upp hit tog för himla lång tid kändes det som och lagom till jag kom fram till den 500 m långa kön till incheckningen så började kylaren koka.. kul. Men jag kom ombord & kunde fylla på vatten efter att motorn svalnat.

Känns konstigt at vara här igen & det krävdes en gråtattack för att jag skulle kunna somna inatt när jag landat i sängen i mitt lilla rum.

Förstår mig inte på mig själv som åker ifrån jordens finaste människa. Men vem har någonsin förstått sig på mig?

Har lekt med barnen hela kvällen & älskling kom på att det var inventering på tisdag vilket innebar bokning av ny biljett.. bara det att det var en ny(mera pengar som rann iväg eftersom vi struntat i avbeställningsskydd) bokning så resan blev ytterliare dyrare än vad den redan var.
Dock ska detta krigas för.

Cyklade förbi ett smultronställe också på väg till Ar. Jag är även lite bränd på ryggen.



Hej sommar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0