Lyseblondt

Jaha, då slingade mamma mitt hår igår fast jag sagt att jag inte skulle för att jag ska spara till jag vill permanenta håret superlockigt. Sen slog det mig att jag hade slingor sist jag permanentade. Så slingor fick det bi och nu är ag vackert ljusblond itället för ljus i topparna & blond/sandréfärgad i utväxten.. Jag tyckte jag var så grå.. så nu är jag fin!

Min ljusstake var ävenkvar hos Lisas igår så jag kunde inte åka utan att köpa den. Såå sweet fin är den. Bild kommer sen (:

Svärisarna har skaffat ny katt också, Samson. ordens största katt, väger typ 8 kg. DET ÄR STORT. Maine Coon för den som är intresserad av stora katter.
Puma i mina ögon. Långhårig puma.


Nu ska jag dona här, ikväll blir det YES!


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0