Nästa söndag..

Sitter jag på färjan, troligen ute en sväng på däck & tittar på ljusen från Viby som brukar synas vid det här laget.
Har jag nämnt ångesten jag känner?
Har hur som helst börjat lite lätt att fixa & dona för sommaren. Pappen har fixat cykel till mig, så hoppet om smmarformen finns fortfarande. Veckan är planerad för att hinna täffa lite folk..ska bara ringa runt & se till så jag får en kram av de jag vill ha en kram (kramm /berit) av innan jag åker..
Mycket tid med älsklingen, mycket mycket tid önskar jag mig. Och en hel BMW..
Har fått tillbaka min PSCS3 skiva nu också.. vilket innebär att jag nog kommer kunna fixa & redigera bilder plus eventuellt en ny banner till toppen här..Hästen på isen är söt..men int vad jagtänkt mig kanske.

Nu ska jag krypa till kojs.
Renbäddat ikväll, älskar de pappriga känslan i lakanen. Rent, fräscht..Najs!



Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0