Officiellt somarlov nu då.

Kompletteringen än nu inskickad till min kassa lärare och nu har jag officiellt sommarlov, till på måndag.
Hälften av allt är packat.. Eller inte ens packat men det är upplassat på gästsängen här. Min spikmatta ligger på golvet(den ska med i sommar, underbara skapelse). Hitmix går på TV..
Första timmarna på "sommarlovet" ska firas med en dejt med Kristina och Milton! När jag kommer hem i augusti så hoppas jag på en Milton som kan GÅ :D

Ska göra ett tappert försök att bloga så mycket jag barkan i sommar och ta sjukt mycket bilder.. Kanske får lite tid över mellan jobb, cykling, löpning, lek med barn, eventuell ridning & tid med Lenneja.. Pja, vi får se, men kameran förljer med & jag ska pyssla lite med photoshop på färjan över på söndagkväll/natt.


Osammanhängande.
Dusch & sen drar jag en sväng om Boan innan jag rullar till Ystad.
Ni hittar mig på Yes ikväll!


Peace!

Kommentarer
Kristina & Milton

Jag hoppas också på att han kan gå! :) Tack för idag, vi kommer sakna dig! KRAM

2010-06-24 20:16:49
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Lenneja

Vi ska göra sommaren värd Sara, lovar! Reunion på Bunge, hahaa!

2010-06-26 19:58:58
URL: http://ihaventlostmymind.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0