Torsdag

Jepp, jordens värsta på att uppdatera, men visst har dthänt saker i mitt liv också. Seminariet gick bra i måndags utom att jag måste komplettera hela j*vla uppsatsen. Nja inte hela, men delar av den. "Den blev för stor på för lite papper, utmärkt om du haft 20 sidor till på dig att skriva".... "okej".

Hur som helst, det ska tas tag i, men inte idag. Idag ska jag flytta hem lillasyster från skolan & hem till mamma och pappa. Pappen ska klippas, mamma ska slinga mitt hår(jepp, jag står inte ut med min råttfärg), och om vädret är finare ikväll så blir det lite landsväg också.

Vi har även klippt gräs, fått handtaget till gräsklipparen lagat, krattat gräs, städat bil, skrapat färg från pidestal, tvättat(väldigt mycket tvätt), varit i stugan med emma & lagat god mat & druckit gott vin, igår var mille & krillan här & mös med lunch & promenad (:

Nu ska jag dra på mig skitkläder & gå ner & lacka min stol.



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0