39 % mobil

Gjorde det där testet på telenor.se om vart man drar gränsen i mobilanvändandet..tycker jag är ganska sund med mobil och internet så det var väl det resultatet jag räknade med.

Har lyckats låna om alla böcker som jag troligvis kommer beöve nu när jag får den nya tentauppgiften idag. Innan skolan ska jag handla brunt nagellack på HM så jag har lite att glädjas åt i veckan när jag skriver tenta + att jag ska handla biosilk till krillan, vilket påminner mig om att föra över pengar till kortet då preem bergis drar pengar idag frn min tankning i lördags.. Jag känner mig ganska pepp och duktig eftersom uag aldrig har behövt dra mig för tankning sen ag skaffade bilen..har alltid haft några kronor kvar när nästa pengabunt kommit in på kontot. Den här månaden lyckades jag ju köpa en ny uppsättning sommardäck också... Fy vad jag kommer skratta åt detta i framtiden när jag har ett jobb med lagom inkomst hela året då jag ska minnas tiden då jag gick på knä jämt och ständigt. Kommer bli en kul dag när den kommer.



Har precis petat i mig den första omgången frukost nu. Duschen nästa. Kläderna ligger fint och prydligt på sängen. Väskan är packad.

Man vill ju ha ordning oh reda.



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0