Ångest

Sitter inne & trögläser Mckay(historiebok på engelska på..jepp 1089 sidor, tur jag bara behöver typ 100 sidor till min tenta denna veckan) och solen skiner ute..det är så jag vill börja gråta! Vill ut i det fina vädret men nänä, inga utemöbler har vi, men en fet gräsmatta+gårdsplan har vi.. Måste fixas snart, kommer vilja sitta ute mycket i vår.
Emma ringde för lite sen och öste lite av sin ångest ut i luften, tack och lov pratade hon normal skånska idag för det gjorde hon inte sist (skåning som bor i nortan, nyinflyttad till uppsala nu..gissa vilken dialekt hon drar när hon är ute på stan & snackar med mig i mobilen..med skånska R & upplandsmelodi..usch emma :P haha) Räcker väl att jag pratar konstigt.

Ska försöka skriva inledning och  alla fall halva huvudtexten idag..så skriver jag det sista imorgon..fan ha ju 2 böcker till att läsa kom jag på nu... örk.


Ska bli skönt med 3 timmar volley ikväll igen, då vi ska gå igenom ny uppvärmning & pepp mellan bollar nu inför "nya säsongen"

Nu går chill-listan på spoify.

peace, wish me luck

Kommentarer
Mannen

Ville bara påpeka att ute möblerna står i förrådet brevid garaget...

2010-03-31 13:06:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0