En bra måndag-tisdag

En tur i stan innan skolan igår, hittade brunt agellack från Isadora quick dry för 10 spänn(!) isället för hm's för 40 som tar 6000 år på sig att torka. GOOD SHIT.
Efter skolan stod jag i repan på Yes hela kvällen, ända fram till 21. Snabbt ner om krillan för att lämna biosilk & legings, sen hem för att koka makaroner & värma vitlöks(köttfärs)sås. Sen direkt i säng vid 2220.

Resultat av detta.

Jag drömmer mardrömmar & väcker mig själv av att jag gråter + att jag väcker Fredriken
Somnar om, drömmer om snöstormar, vaknar..
Somnar om, drömmer om kinesiotejp(?????)..

Uppe vid 8 & gör kaffe..

Nu ska jag försöka strukturera upp min tenta om de stora upptäckternas tid, eurocentrism, absoluta staten osv osv..

Tur jag läste elins blogg, annars hade jag glömt lagmötet kväll innan träningen :P
(det killar till i hela kroppen av ångest/nervositet när jag hör mig själv säga "första kvalmatchen i helgen")


wish me luck

peace

Kommentarer
anna vattenkanna

va riktigt snyggt med brunt nagellack granaten:)

2010-03-24 11:13:57
URL: http://annnisch.blogg.se/anna

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0