Tisdagsstädning

Idag ringde Johan frå kronovall och jag släppte bomben att jag inte skulle jobba hos dem i sommar, för det är nu bestämt att jag ska till Gotland och jobba på vadrarhemmet igen, vilket är suuuuuperroligt. Kommer längta som en gris efter Fredrik, men vi löser det med hemresor, ditresor & massor av telefon... har fått nytt headset till mobilen också. (:

Jag har även städat hela lägenheten och jag tvättar.. känns som om jag alltid gör det.


Mer to do är följande

laga cm jeans
skriva personligt brev till polisen
just idag ska jag hem och ta hand om Lara en stund också
sätta upp hyllor, nyckelskåp och speglar
få hit säng och datorbord
sy kuddar/fodral

inte köpa kudde för 4000 (såg ni hollywoodfruarna igår så fattar ni)


JAG VET ATT JAG MÅSTE GÖRA NÅGO ÅT DESIGNEN. Men jag har inte ambitionen till det nu.

Kommentarer
Kristina & Milton!

Så är det att inte bo hemma. ;) Haha...

2010-03-12 07:13:10
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Emelie

Du ska hämta mina jeans på fredag! Jippie? ;)

2010-03-16 13:57:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0