Hemtenta

Jag måste ärligt säga att jag börjar se ett slut på den här tentan, 1 sida anteckningar på sista frågan nu & sen ska jag bara fylla ut fråga 1 med lite noter från en lite mer..psykologisk bok tror jag. Hur som helst, de tre frågorna är nästan klara och därmed 9 sidor tenta.. Fyfan.

Är även lite ledsen över min ekonomiska situatioon då jag på något konstigt vis lyckats övertrassera mitt konto 6 gånger i vår... á 95 :- styck. Life is lovely.
Sitter och längtar efter shopping, ett liv, hemindredning, fordon.. Det känns så otroligt långt borta nu så det är knappt jag vågar hoppas på ett liv efter denna död.
Varför ska man behöva vara så beroende av pengar. Hatar att gå på knä.


Hur som, mitt nya liv börjar snart och så j*klar blir det liv. (: Ser fram emot det.

Den 19 maj ska jag till K-stad och göra mina fystester inför Polis. YESYESYES!


let's keep up the good work!

Kommentarer
Pysen

Blir det fika i Kristianstad den 19e? :)

2010-05-07 10:29:29
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0