Hoppet om en kopp kaffe

Kaffekokare beter sig inte som den brukar så nu har jag hällt i litervis med vatten utblandat med ättika..för att lösa upp eventuella proppar i maskinen, rinner på anska bra nu..men jag måste åka om 11 minuter och gröten ska ätas upp. Gröten med massa kanel och russin i, väldigt väldigt gott. Tog mig lyxen att göra gröt idag eftersom jag var på IP vid halv 9 & sprang 6 varv..5 är det som gäller imorgon på under 0930. Faktiskt ganska nervös eftersom jag inte precis har anlag för att springa fort en längre tid. Min överkropp är längre än benen, låren är stora, massiva, muskulösa och tunga, rumpan är en egen världsdel på kartan och jag har storlek 42 i skor. ALLT, talar emot mig..
Men vem har sagt att det ska vara enkelt.

Hoppet rinner iväg, jag kommer inte hinna med en kopp kaffe innan jag åker. Kanske lika bra för jag brukar vara sjukt kissnödig på tåget de sista 15 minuterna in till malmö & promenaden TILL Orkanen brukar vara olidlig med min minimala blåsa.



P.S. Fredrik Ekström är det bästa som finns. D.s.



peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0