Inte lång tid kvar

Om en vecka håller jag på att göra mig iordning för att åka till skolan, både för att sågas och för att såga. Det är alltså slutseminarium på gång. 4/5 delkurser i historian är klar & det är bara detta som väntar.

Om 4 veckor är jag på Gotland. Ångest ångest ångest! KUL KUL KUL!.. Usch, jag är så kluven i att det gör ont. Tur att Fredrik kommer upp en sväng och jag hem om... ANNARS HADE JAG ALDRIG ÖVERLEVT TANKEN PÅ ATT ÅKA.



Idag ska jag lacka min svarta stol så jag kan ha den i lägenheten utan att den färgar av sig. Jag har köpt en kjol om jag inte sagt det som för en gång skull passar på mn kropp. KUL! Fredden & jag åt potatiagratäng i veckan, sweet!


Igår var det mors dag & det blåste. Då såg man ut såhär när man skulle ut i bilen igen.


Ska slipa & måla fönster idag + städa. Kul.
peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0