Sex rör!

Jepp, jag var & lämnade blodprover igår eftersom magen min är en kul filur ibland, de fyllde sex stycken rör!:s..så nu letar de efter allergier eller något annat som kanske kan hjälpa mig lägga om kost på rätt sätt.. kul att behöva tänka på vad man äter. Nej, inte särskilt eftersom min livsdiet som funkat så bra hittills känns så bra.. "the SEE-food"-diet. HAHA!(Nej inte havsmat ni som tror jag stavat fel på sea(hav)food.) En del är tröga så måste ju förklara.

Hur som, jag sat och kollade på bilder på externa hårddisken igår & hittade lite gotlandsbilder.. Har jag nämnt att jag har ångest för att jag ska åka? Lika mycket som jag längtar efter att åka? Det är faktiskt ganska hemskt..

First thing's first dock.. Nu ska jag duscha & göra mi iordning så jag kan sitta & fokusera på uppsatsskrivningen fram tills det är dags att åka till Ystad & leka lite i repan på YES! (:



Sa jag förresten att jag klarade fystesterna i onsdags? Jag bara GLEEEED igenom! Coopers test, 09,37 min [gräns 10,15 min], Harres koordinationstest 13,? sek [gräns 16sek] och Fystestet som bestod av att lyfta en docka på 77 kg och släpa 15 meter..Kan ju bära pojkvännen  i famnen som väger lite mer än så ;D hehe..

Work to do!(ska försökahitta lite bilder jag kan ladda upp..istället för en j*kla massa text rätt upp och ner hela tiden)
Peace!

Kommentarer
Emelie

Jag erkänner, jag var "trög" innan du förklarade! suck :)



Jag gillar massa text!



Och du.. JEANSEN BLEV SKIT BRA! STORT TACK! <3

2010-05-24 09:42:01
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0