4 november 2009

Dagen på datumet som jag träffade Fredrik Ekström. Otrevlig typ som inte presenterade sig när jag kom till Kenpo för att vi tillsammans skulle bege oss till Kristianstad för en vild och rolig natt hos Pysen & i Kristianstads danslokaler..
Han påpekade att jag hade stora fötter och vi tjivades allmänt ganska mycket under hela kvällen.

Resan hem från Kristianstad dagen efter så var det ju någon som tittade mer på mig i backspegeln (since Kenpo tog platsen fram) än han tittade på vägen.


Efter det kunde jag inte låta honom försvinna. Han skulle bli min och så var det med det.





Här är vi nu (:

peace

Kommentarer
elin

härligt sara:) har glömt att fråga, har du varit på intervjerna än? kram slinky!

2010-11-04 11:51:31
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0