Ångest

Jag har tenta imorgon och jag har inte kommit igång att plugga ordentligt. Det är samma känsla som sist, känns som om jag känner till det mesta redan, men det gjorde jag ju inte!!
Kommer bara på andra saker att göra hela tiden & idag är min sista chans, nu är min sista chans. I eftermiddag ska jag hänga på YES och ikväll vid 19 är det Fredagsvolley som jag ska dra med min kenpo & min fredrik på.. aargh!

Soffan har kommit, den ärskitsnygg & myspys.
På måndag kommer kanske besked från Polisen, lätt ångest över detta med. Oj vad jag har tänkt över hela den här processen..så hjärnan kroknar & avlider.

Nej, men ett försök att plugga.

peace

Kommentarer
Pys

Kenpo och Fredrik också? Vad roligt :)

Jag längtar till den 3 Dec, då kommer jag :)

2010-11-18 12:22:56
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0