Fredagsshoppig

Igår var jag på stan i malmö efter skolan. Utan att hitta ett skit.. Jo, en smyckeshängare hittade jag som var himla fajn. 60 spänn på Tiger. Helt ok.

Det dröjde till Ystad innan jag hittade något. Ett linne för 99 och örhängen för 69.. och min rabattförhandling så landade vi på 92 spänn, helt ok det med (:

 

Fredrik är på julfest ikväll och imorgon åker han & henrik till Skövde på utbildning. Kul. Och här sitter jag ensam hemma och ska plugga men kommer inte loss. Superb! Har börjat göra en form av statistikschema som jag ska fylla i under matchen imorgon eftersom jag ska vara assistant coach imorgon. Ska bli rätt kul faktiskt.

Borde plugga.

 

Orkar inte riktigt. Någon som har tips på motivation?

 

 

peace


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0