Norah Jones

u sitter jag och lyssnar på den där damen igen, andra kvällen i rad, och försöker varva ner så man kan somna normalt ikväll.. SISTA KVÄLLEN ENSAM! SÅ SKÖNT! Hoppas på lugn snöstorm så älskling kommer hem ordentligt, hel och hållen.. Löjligt vad fort man vänjer sig vid att ha sin vapendragar vid sin sida..svårare att vänja sig av med det där..

Sitter och skriver en ny bakgrund/syfte/metod till vår SSO-undersökning. Kom på en enklare undersökning att göra än den vi först hittat på med. Enklare, går fortare att göra. Varför göra det så onödigt svårt? Känne rmig rätt nöjd ändå trots att det är jag som skriver det för gruppen, men tog på mig det eftersom jag tog steget att ändra.. tror de andra är lite glada med. Det är såååå många uppgifter att göra nu så man vet knappt vart man ska börja..
Blir hur som helst tidig morgon imorgon eftersom vi ska samla in data redan imorgon innan workshoppen där vi ska jobba med en helt annan uppgift som kan bli lite klurig..återstår att se. Vi ska leta samband & beskriva dem. Kul! I SPSS som är.. lite tråkigt att jobba med..


Hur som, träningen med Lennie gick jättebra, de andra tjejerna älskade honom verkade det som. Ett ljus gick upp lite här och var, anda var lite bittra för att det inte funkade i alla fall. Still got some work to do.


Jäklars, fingrarna var skrivsugna. Längesen sist.

Peace

Kommentarer
karolina

jag älskar socker. Hoppas allt e bra. Jag åkte tåg idag och det var försenat minst 30minuter, kärlek åt skånetrafiken.

2010-11-24 10:21:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0