Nu så kanske det faktiskt blir lite gjort.

I torsdags dammsögs hela lägenheten & igår hängde jag upp stjärnor, satte upp ljusstakar och min fina silvergran har parkerats i sovrummet. Älskar att JAG får inreda i lägenheten som JAG faktiskt BOR i.. Loves it!

Jag har äntligen bestämt mig för att göra färdigt minst 1 uppgift idag, och påbörja 2 till. SÅ! Då var det bestämt. Fredrik är iväg så ingen distraction här inte..  Galet hur mycket det snöar ute..

Igår var jag i lund & shoppade julklappar, fast det gick inget vidare.. Så ska förhoppningvs få ihop ett nytt försök på Onsdag efter skolan (då jag går 13-17..kul..) Med mammen, och blir det som jag vill så åker vi till Lödde. Mycket bekvämare att gå där än någon annanstans. Då kanske man kan hitta något för en gångs skull!!!


Nu ska jag sätta fart här!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0