Ny vecka, nya tag

Jag går i tankar om julpynt redan nu vilket egentligen borde vara synd och skam..men jag ÄR sugen på att ha en pysseldag snart. Jag är ju utomordentligt fattig (har råd till en halv tank bensin den här månaden) så jag får väl knåpa ihop pynt och grej själv eftersom jag inte har råd att köpa..

Många tankar, bland annat på polisen, på tentan jag skrev förra veckan, på tentan jag ska skriva nu på lördag, på framtiden, jobb..
Får lite breakdowns då och då när jag känner att "jag aldrig kommer bli något"..


Nu ska jag borsta gaddarna, sen går jag till tåget som tar mig till introt av tredje delkursen i Kriminologi. Metod-kursen.

Har en fundering på att läsa en kurs till bara för skojs skull?
Kanske jag inte hinner.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0