Ny vecka, nya tag..igen.

Nu har jag smält att jag inte kom in på polis och förnyar känslan av besvikelse genom att ringa om mitt omdöme. Ni som sökt och inte heller kommit in måste göra detta, om ni verkligen vill så behöver ni höra era brister and work on it.
Jag fick lite ont i magen av vad de sa, men jag vill ju bli polis så det är bara att bita ihop, jobba lite på mig själv, and then I will be back better than ever.

Nog om det.

Idag väntas föreläsning i multivariat analys, tror jag det var. Sen ska min grupp göra en SSO-undersökning. Ska bli intressant om vi kommer fram till något alls.. Det är ok gruppisar jag har iaf!

Nu ska jag rulla mot stan och leta friparkering, ska vara sneakig idag...håller inte att betala hundralappar i veckan på parkering när jag redan betalar dyra busskort, dyr bensin, dyr bil(går sönder här och där..) plus att man ska betala dyr mat, dyra kläder, försöka hjälpa til med dyra räkningar. Tjoho!

Ikväll kommer Lennie och tränar oss, ska bli fetroligt. Lennie är bland de bästa tränarna man haft!


peace

Kommentarer
Maulin

Hett tips om parkering! Parkera på en av gatorna bakom gamla Roslins. Det gjorde jag när jag pendlade till Malmö. Kram

2010-11-22 17:48:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0