Soff-ankomst!

Imorgon kommer soffan som vi väntt på i evigheter känns det som! Och med det innebär det ytterligare minus på kontot. Don't you just love it?
Har därför ägnat timmarna fram till nu att städa lägenheten & bakom gamla soffan för att den ska skickas upp på vinden när den nya kommer (kulkulkulkul!!!), har även skickat ut micron som gått sönder och ersatt ytan med kaffe & vattenkokare.. mycket finare/mysigare.. Golv är städade, ytor avtorkade.. borde duscha av min lökiga kropp och sätta igång med plugget inför den ångestladdade tentan på Lördag..

Imorgon händer dte massa saker kom jag på nu, ska träffa Sara som varit i USA senaste året, inte träffa henne sen augusti när Maxime var på besök efter vår hemkomst från Gotland. Ska även se derbyt mellan Änglaholm och Sviddehulla och försöka lära våra kära, små YVKare hur en match ska se ut. Hoppas de snappar upp NÅGOT!

Nu ska jag sätta fart här så jag slipper ha sån ångest.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0