TGIF

..Som Jessa alltid sa när vi hade tränig på fredagar, eller man pratade om vad man skulle göra på sin fredag..

Snön ligger kvar utanför, kollar vädret i molbilen vajre dags för at se om det kommer några plusgrader eller ej, hoppas ju inte såklart för då ligger snön kvar & jag slipper försöka förklara bort varfr jag inte kan röja iträdgårde som fortfarande ser ut som a mess!
Jag har bestämt mig för att köpa en plastgran..dels för att slippa smådjur/lukt/barr och skit, dels för att det är billigare med. En plast gran i engångskostnad för 149 eller en ny varje år för 250.. Naaaa.. börjar nog köpa/hugga riktiga granar när jag bog i hus så jag kan ta in den på bottenplan direkt. Varför skita ner hela trapp-uppgången?
Sen vet jag ju att mamma har mijoner kulr hemma som hon aldrig använder..även om de är blå så vill jag nog ha dem.
Fredrik vaknade/steg upp före mig idag..vilket, som alltid, är ett big mistake när han sovit så han är pigg för en gångs skull. Han blir väldigt busig om man säger så.. Det spelar ingen roll att man stigit upp, klätt på sig och håller på att bädda sängen, han kör en av alla sina varianter på "HAR DU VAKNAT ÄN? HAR DU VAKNAT ÄN? SOVER DU?!", vilket innebär kittel, fasthållning etc. Man blir väldigt medveten om att man är vaken & benägen att mörda! Haha!

Imorgon ska jag åka till Lund med lillstrumpa och möta upp Storstrumpa. Döttrarna Granath ska handla julklappar! Måste skriva en lista så man vet ungefär vad man ska köpa eller inte..

Ikväll är det volley igen, tror jag ska dyka upp där redan 1730 så man kommer igång i axlar & nacke innan allt spel är igång vid 19. Hoppas många kommer ikväll (:

På schemat i övrigt idag så ska jag skriva min Estrada text som inte är klar än.. Suck! Sen ska jag påbörja min granskningsuppgift i SPSS. Och så ska jag försöka ladda ner SPSS från mahs sida så jag kan göra lite tabeller själv till vårt SSO-datamaterial..

Nu ska jag busa tillbaka på Fredrik.
Peace

Kommentarer
Äna

Det ska bli skoj att shoppa i Lund imorgon! ;)

2010-11-26 12:32:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0