En Fredag

Fredrik & jag bytte sida inatt. Det brukar vara huuuge problems när jag vant mig vid en sida. Antar att jag var tillräckligt trött & hade för ont i magen för att kunna bry mig om vilken sida jag låg på.

Har en artikel som jag egentligen borde läsa igenom noga, men har inte riktigt motivation till det.. Idag ska jag äntligen få träffa Krillan & Milton, ska bli sååå roligt! Saknat dem!!!! Efter det lir det lite volley i Svarte, förhppningsvis med några gamla godingar, typ kriss, mari, eva osv. (:

Ikväll blir det eventuellt en tur om Tranås också. Gillar det stället. (:


Nu ska jag ta tag i mig sälv & plocka ögonbrynen, leta fram mina boots & resterande outfit & ta fram kameran.



Peace out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0