Förlåt kära läsare..Förlåt.

Inte haft tid, ork eller vilja att skriva eftersom jag haft ont i mina händer. Varför det kan man undra? Jo, jag har rivit en trädgård senaste veckan. Alla lediga tmmar har gått till trädgårdsjobb, slita upp uska, shredda kvistar, dra i rötter.. Har minst sagt ont i kroppen och inte minst händerna, det har jag fortfarande för den delen. Hnderna då.
Bildalbum på FB fr den som är nyfiken. http://www.facebook.com/album.php?aid=272741&id=655475201&l=ce4d359155

Jobbet på EH sket sig så nu går jag 100 % på kriminologin i Malmö. Bara det att jag har tenta på Fredag så nu de föölande dagarna ska jag läsa så hjäran rinner ur både näsa och öron. KUL! Men det känns på något förunderligt sätt som om det bara är refreshments som gäller för det mesta vi gått igenom på föreläsningarna har man känt igen eller kunnat fundera ut i alla fall..

Better get started.
När Fredden varit på jobb sin timme idag vid 13 så ska vi åka till Nova Lund. Jag har lovat mig själv köpa ett par höstskor & Fredden ska få ett par bara för sakens skull. (Han behöver nya faktiskt)



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0