Morgonträning

Den som känner mig vet att jag inte tackar nej till en timme extra i sängen på morgonen...när det är sådär varm och go, när älskling öppnar fönstret innan han sticker så ny frisk, morgonluft kommer in och man sakta vaknar till liv till ljudet av däck som rullar mot asfalten, klackar klickar förbi, en kråka..eller en fågel ljuder.. När man inte Behöver gå upp och göra sig iordning (jag kan inte bara klä mig och gå, är den typen som ser ut som en zombie och Måste rätta till en massa) helt enkelt.

Idag blev det andra bullar, jag bokade mig på Aerobic/styrka på Yes. Sagt & gjort, jag kom upp, jag kom dit, veni vidi vici eller vad man säger.


Men jag tycker nog inte att man blev å värst mycket piggare av att man tränat på förmiddagen.



Jag har planterat om porslinsblommorna jag fick av Nina, nu ska jag plocka iordning alla kläder som ligger & skräpar överallt, sen sätter jag eventuellt en deg kanelbullar :D
Oskar Linnros spelar på spotify, ikväll håller jag i första delen av träningen som i måndags. Fokus på Bagger ikväll. WOHO!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0