Nu är det gjort.

P-staven är urplockad och jag är officiellt hormonfri. KUL! Kanske kan få bukt med mitt markattehumör nu. Kanske.

Innan jag proppar i mig hormoner på nytt sätt så ska jag njuta av ett par hormonfria timmar med hundpromenad & plugg. Hur man nu kan njuta av plugg.

Jag är öm i armen av bedövningscremen..som börjar släppa nu dock. Armen är väl lam av att de skurit helt enkelt. Känner hur det sticker till lite då och då..bränner liksom till. Inte skönt när bedövningen släppt helt. Jag blev till och med tejpad.
Mår lite illa ändå.

Nu vill Lara ut, hon glor surt på mig den bitchen. Pappa skämmer bort henne.


Stackars hund.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0