The definition of madness..

Is doing the same thing again and expecting another result.

Sitter på min feta röv igen, försöker plugga. Hela den här delkursen känns onödig eftersom det mesta bara är repetition. Men ack så nödvändig eftersom det är 1,5 år sen jag läste ettan! Det känns som om jag redan kan det, men ändå inte kan nånting. Har slöpluggat den här veckan och jag får int egrepp om det, hjärnan rinner inte ur hjärnan som jag vill. Eller vill och vill..när jag pluggat riktigt bra så är det den känslan jag får, det är den känslan jag borde ha.
Lite ont i magen har jag över stressen. Inte ok.

Ont i ryggen har jag även idag, inte okej heller. Har smort med voltaren så det ylar om det och ikväll får jag försöka sträcka & töja de nedrans musklerna som jävlas. Och tvinga tilbaka kota som hoppar snett. Skönt.


Nu ska jag ge mig på att läsa igenom alla PPTs & plugga det jag inte fattar fortfarande.. Sen handla. Sen volley med Kriss ikväll faktiskt. ROLIGT!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0