Med moral att allt ska vara gratis

.. Tror jag inte går hem i längden. Jag tillhör den fattigare kategorin i populationen Sverige men har turen att bo med en stadig karl, lucky shot för mig men jag är ingen golddigger. De kronorna jag får in i månaden lägger jag på det ja kan som är vettigt.ex. bensin, mat.. Ja, det slinker med en och annan sko också men vad fan..
Förhoppningsvis får man tag i nån form av jobb snart, väntar på ett OK & sen ska det skrivas papper låter jargongen nu i alla fall!

Det jag skulle komma till är i alla fall den här heta diskussionen om spotify, att de ska reformera så fler blir tvungna att betala per månad som man nu försökt undvika så länge. En del blir ju helt förstörda & gråter & är arga osv. osv. Och det är väl där den populationen tappar min förståelse. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela i detalj.. men allt som allt, är det inte värt att betala 99 kr i månaden för att få obegränsat med musik som du kan ta med dig överallt om du har en Iphone, du slipper dryga reklamavbrott och du gör samtidigt hela musikvärlden en tjänst..?
Det handlar väl lite om moral att man vill göra rätt för sig också. Denna hysteri är nästan lite överdriven, vi får ju så mycket annat ändå.

Jag kommer köpa premium fom 1 maj. Jag tycker det är värt det, sen om de utvecklar och gör tjänsten bättre tycker jag är väl värt den pengen..


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0