Onsday

Svullen i halsen & allmänt hjärndöd var status i morse. När man väl kommit igång är det inte så farligt längre. Men överväger att gå ner & prata med dem på apoteket, har ett konstant klickande i öronen. Enligt google är det slemhinnan i örontrumpeten(gången mellan öra och svalg) som troligen blivit irriterad. Inte svårt att tänka mig, rinner snor ur ena näsborren men är inte täppt eller så.. ljud låter lite annorlunda än vanligt också. Cottonhead helt enkelt.
Fick mail igår och det verkar gå vägen det här med jobb för sommaren. Det där jobbet jag testade att söka utifall att det skulle kunna gå. Väntar på lite fler OK från både det ena och det andra. Får jag OK så är det bara att skriva anställningsunderlag. Sen ska jag se till att göra sjukt bra ifrån mig så jag får fortsatt jobb där sen! Hoppas det är så kul som det lät på dem när de beskrev tjänsten!Trodde inte det skulle gå från början, eftersom jag trodde det krävdes särskild utbildning och inte att man fick det på plats ;) Gonna be fuuu-uuuuuun! De verkar väldigt seriösa att ha med att göra också, vilket man kanske förväntar sig i vilket fall som helst, men det har man trott om andra organisationer också och blivit dragen i näsan av dem. Men detta verkar bra från början till slut och det känns jätteskönt!

Sakta med säkert kommer jag lite i taget framåt med uppsatsen. Lite av inledninen är påbörjad, absrtacten är skriven och jag har hittat mer att läsa. Måste nog börja med läsandet snart, annars blir det nog panik snart, det är trots allt 13 april idag, knappt 1,5 månad kvar och jag har mycket material att bearbeta.


Har ni förresten sett jeansen på bilden nedan nånstans så blir jag glad, strl 31/34 tack.. Cheap Monday med rolig/hög midja och tight passform(inte eiffel, inte skyskraper).

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0