Söndag & match mot EVS

Idag ska jag coacha match igen, inte helt trygg i rollen som coach än.. kanske för att det inte är huvudmålet i livet just nu, men alltid kul att smaka på rollen så att säga. Nån gång i framtiden ska man väl bli den där som peppar laget med fraser som "Åh, titta! En ""-spelare" medan man låtsas plocka ut nånting från tänderna..

Jag har spelklarlistan, en liten träningslapp på uppställningen jag har med mig idag. Återstår att se hur dagen artar sig då.. Kan väl inte gå annat än bra.


Jag är lite mindre uppmuntrad över min bil. Skulle byta däck igår snabbt & lätt.. Tror ni det gick snabbt? Om ens lätt? Nä.. Det tog år att slita av framdäcken och det var svårt.. man fick ju slå bilen sönder & samman nästan för 1 däck.. Hade ändå tungt artilleri, järnbalk och rostlösare..
Tur jag har Fredrik som tog över när jag skrapat upp hälen, förstört mina easytones och slagit blåmärke på lillfingret.. Man kan ha roligare åt annat.

Inte helle rär jag uppmuntrad över att min s k handledare fortfarande inte svarat på mailet jag skickade i onsdags.. Det gör lite lätt ont i magen.. Imorgon är det ny vecka, hoppas hon svarar då. Jag ska i vilket fall som helst jaga folk som kan plocka fram material till mig.

Mascara på, sen bär det mot Ystad & match!
peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0