Tuesday!

Sovmorgon och ont i halsen..eller egentligen inte halsen, men i mandlarna som är svullna..ungefärlig känsla - halsen stuffed med bomull och grus!

Igår var minst sagt effektiv..eller hyfsat effektiv i alla fall! Byggde upp skelettet till uppsatsen och löste nästan the big issue med SPSS.. det finns ju på datorn nu men det fungerar ju inte som jag hade tänkt mig. Nån licenskod saknas nånstans trots att jag registrerat den dubbelt upp!!?! Inte OK!
Därefter träffade jag Maria, long time no see! Det blev en liten middag/fika på Waynes coffee, väldigt god toast med feta & massa annat gott i + sallad! Plus allt detta så blev det lite nostalgiträning i Ystad sen (: Me like!

Regnet öser ner utanför.. lika bra att ta tag i lite läsning & skrivning så man har så mycket som möjlit klart! Like!



peace

Kommentarer
Änaa^^

Är det Von Fredrik som har smittat dig? I med att du har ont i halsen.

2011-04-12 19:59:18
URL: http://mylittlepearl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0