4 Augusti

Klockan ringde vid 0310 inatt. Upp & hoppa och masa på kläderna & tjafsa runt håret i något som inte hänger fram i ansiktet. Vällingfrukost (fullkorn, vuxengrejer, osockrat) och sen iväg i gryningen.
Har väl inte riktigt vant mig vid de där tidiga mornara än, kanske inte gör heller.
Sommaren har sprungit iväg och jag vet varken upp eller ner snart. Hoppas på något fortsatt i höst, annars vet jag faktiskt inte vad jag gör.
Om ett par minuter ska jag köra mot simrisham & pressa på stranden med Erika. Det var faktiskt inte igår. Det är alltför många år sen sist vi sågs vilket är synd. Men var och en har väl haft sitt att sköta. Behöver lite sol med för den delen.. och ligga & prata igen allt man missat, under ett par år, på en solig strand är väl inte fel kanske?


Detta är ännu längre sen.

Elva-åring ensam i vildmarken kring Kebnekaises fötter..


Kommentarer
Carro

uuh jag behöver inte gå upp så tidigt iaf! bara nästan... :P hoppas du fortfarande trivs! Och nä, tror inte man vänjer sig. Ever. :)

2011-08-06 11:36:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0