Friday I'm in love

På söndag kommer äntligen min lilla älskling hem igen! Ska bli så skönt, är dålig på att vara ensam..all energi går liksom ur en och tystnaden hemma gör mig smått galen! Blir omotiverad att göra saker med.. trots detta kämp har jag ändå städat lyan och tvättat igenom en del. Fick även besök av Krillan och Milton :) Fika och lunch hann vi med & lite skitsnack om både det ena och det andra..


Helgen i övrigt kommer bestå av jobb, 2 x 12 timmarspass.. kommer vara måttligt död på söndagkväll då Kakan och jag pratat om Veronica Maggio i Malmö.. Får se hur det blir. Ev. är även hon halvdöd efter spektakel på lördagen..


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0