Jobbveckan slut och en ny börjar.

Det har minst sat varit en lång jobbhelg. Sömnen har sinat smått då fredagkvällen inte gav mig någon ro och lördagkvällen skakades om smått efter jag gått & lagt mig. Bara på ett bra och lyckligt vis iofs, men tillräckligt för  att jag skulle vara trött igår på jobb. Fredden kom ju hem i lördagskväll & jag blev så glad att tårarna kom.. inte lätt att vara den känslosamma typen alltid..

På onsdag jobbar man först igen och innan dess så skall diverse trädgårdsarbete, slit med murning, grävning, etc hinnas med. Även lite träning med Svedala igen(!!!! :D).

Hann bränna lite uppkok till mannagrynen medan jag skrev här & pillade med inomhusfontänen..

Såhär ser det ut för den som undrar.

Trädgården var det som väntade ja..

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0