På fredag!

Åh! Äntligen! Som jag längtat och saknat så åker vi äntligen till Gotland på Fredag! Även om det bara är över helgen så ska det bli underbart :) Har lovat mig själv ett dopp i hemliga brottet i Ar, alldeles för mycket frukost och massa lek med barna :) Fredrik får helt enkelt hänka på :)

Det som känns lite jobbigt med gotlandstrippen är att jag åker hem ensam :( För att Grabbarna grus ska till Roslagen & fiska.. och jag ska hem och jobba.
En annan gång kanske.. Får ta en sista minuten i vinter kanske :)


Vår frys har havererat.. inte värre än att det frostat ihop så vi får frosta av.. Men där finns otroliga mängder mat i frysen, that's the problem... måste äta upp innan vi frostar av ;(


Huja.. nu ska jag bege mig på att göra en giant köttfärslimpa..

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0