Två arbetspass till

Tjiiiii vad jag längtar! Ska bli såå roligt även om det bara är över helgen. Jag njuter av tanken! Gotland, hjärtat, here I come :) Måste ladda och tömma kameran med så man kan ta lite rättvisa bilder :)
Två arbetspass, sen packas det för avfärd fredag förmiddag!

Och över till något annat.. måste göra något här med designen snart..har lovat och lovat men inget har hänt.. Har börjat få ideer igen och kanske man ska börja kolla igenom och lära sig hitta bland koderna igen. Hade nog varit något åt det positiva hållet..
En idé hade jag i alla fall.


Nu ska jag knoppa & se på blixtarna utanför fönstret.

over & out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0