December 2011

Det som hänt den sista tiden är väl mycket av det bästa och en del ont här och där. Det som gjort ont var väl att jag inte kommer få tillbaka en förskärare till mitt knivset som jag fick av mor.. Och lite väskor som var farmors. Det var det affektionsvärdet, tack så jävla mycket.
Men inte deppar jag ihop för det för jag har träffat en av de mest underbara människorna på det här jordklotet och man får säga vad man vill men där är mycket som inte har nån lag. Och varför inbillar sig folk det hela tiden? Där är nog väldigt få som ärligt kan säga att man följt den sociala "lagboken" hela livet..finns där det så stackars dig, jag vill inte umgås med en så tråkig och livlös människa som dig :) detta är inte menat mot någon specifik själ utan detta är bara skitsnack som jag tror många håller med om nånstans där inne i hjärttrakterna, där bakom där djävelskapet håller till.
Jag har hur som haver fått tag i lägenhet,  en etta i Trelleborg, mysig som fan är den ocksåmoch när jag fått ombesörja den med kärlek och pynt så kommer nog de flesta vilja titta in om på en kopp kaffe, ta med kaka!
Det jobbiga i decembertider är juden ekonomiska biten, man vill ju handla allt till lyan på en gång.. Men mitt i allt ska ju klappar handlas, bensin ska tankas, mat ska köpas.. Och licenser och div. Till volleyn skulle ju betalas nu med.. Går väl inte riktigt ihop kanske... Roligt att titta på möbler i alla fall, att man bytt ut lägenhetsannonserna mot möbelannonser :))
Nu ska jag läsa lite Lasse Wierup. Ligga och läsa har jag inte kunnat göra på rätt många evigheter nu.
Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0