Det gör inget att tiden går lite för fort..

Dagarna är snart så korta som de kan bli, i alla fall i den här delen av världen. Idag hann jag bara gå upp, åka till Anja och snacka lite skit, för att sen få vaderna(och övriga kroppen med men mest vaderna) mörbultade av hennes magiska händer som gjort mig bra i kroppen innan..! Hu vad spänd man var i vaderna! Hu!
Sen hann jag bara halvvägs hem innan det började mörkna..så var det slut på det dagsljuset :( Egentligen gör det ingenting då jag inte kan längta mer efter att få flytta snart, till min alldeles egna lilla lucka..!
För tillfället sitter jag med en slinghätta på huvudet då jag i vanlig ordning fått smått panik över mitt lätt cendrétonade hår som ser allt för grått ut såhär års.. Fick ju ingen sol på det i somras så det är bara att gilla läget och snällt slinga det.. Stackars hår..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0