Det närmar sig

Annandag Jul idag och om 2,5 - 3 veckor så är tanken att jag ska sitta i min nya lya. Jag har ju längtat så kroppen skrikit och huvudet är i princip redan flyttat. Nu när man tänker på hur nära det är så blir man ändå lite kall i kroppen. Kommer jag klara det själv..? Klara Mig själv..? Det känns väldigt spännande och läskigt på samma gång. Jag, äntligen, 22 bast ska klara mig själv... Jaja, den som lever får se!
Kul ska det bli!

Det är väldigt mycket grejer att packa bara!
Och imorgon blir jag troligtvis med bokhylla också..blocket ni vet. Blev med soffa häromveckan, snälla kompisars föräldrar ni vet.

Blev med Kaffekokare till jul, det enda jag egentligen behöver nu är en dammsugare..


Idag ska jag äntligen få träffa Emma, inte träffat henne sen min visit i Oktober i Uppsala. Idag blir det däremot en promenix nere vid Mälarhusens strand. Det påstods att vinden ligger på så stranden ligger i lä, det får den mer än gärna göra även idag.

Ikväll blir det Tacos med Alex! :)

peace







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0