En vecka kvar till jul

Och jag har fortfarande klappar kvar att köpa.. Och en budget som är så gott som noll. Men det ska säkert lösa sig..! I förrgår kväll skickades kontraktet och är det kommer tillbaka igen så ska första hyran betalas in..sen  är det bara att börja flytta in när de rivit ut badrummet :) ski bli så himla gött! Tänk att få vara hemma knappa 15 min efter att en träning slutat. HELT OKEJ enligt mig! Kan knappt bärga mig tills jag får börja fixa och inreda heller! Det har ju väckts något sådant märkligt i mig att jag gillar att inreda..sjukt konstigt ;) haha!
Saker som fortfarande står på "att köpa" listan är dubbelsäng(140 eller 160.. Inte bestämt än), en Expedit-bokhylla(stor), ett par golvlampor och en bäddsoffa.. Rigemannaliv är väl kanske inte tal om precis..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0