Alla jävla hjärtans dag (:

Jo, visst är det mysigt med en dag på året då man får visa sin älskling lite extra hur mycket man tycker om dem. Egentligen ganska onödigt eftersom det alltid står gull på menyn hemma hos oss och har gjort det från dag 1 vi träffades 2009.
Tänkte inte gnälla så mycket om denna dagen, jag har fått blommor & godis(som om man behöver mer godis på min numera Brazilian-like ass).. Jag har fått pussar & kramar & mys, som alltid (: Kan inte bli gladare!

Fredrik är ju minst sagt det bästa som hänt mig. Han är rolig, busig, barnslig, kan mycket, fixar mycket, lat, morgontrött, äter maten jag lagar, kramar mig, pussar mig, får mig att känna mig vacker.. Han är perfekt helt enkelt.

Perfekt för mig.

Puss älskling <3


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0