Burlesque

Väldigt bra & tuff film med Cher & Christina A. i huvudrollerna. Själva storyn är en vanlig teenage-dream supertjej-film som ag egentligen borde tycka är väldigt dålig eftersom jag önskar lite mer tanke & klurigheter i filmer. Men rösten från denna vackra kvinnan vägde lätt upp den dåliga storyn. Hennes röst skulle jag hugga av både armar & ben för.
Plus från mig, men varnar för snabba vändningar & b-skådisar.


Jag & mammen var i Komstad idag i skobutiken där jag av ren coincidence tittar i trätoffelhyllan & ser att de råkar göra högklackade tofflor.. Suveränt tänkte jag & gick till 42-hyllan & hittade ett par röda som satt som en smäck.. men de var lack-röda.. Och mtt mål var ju bruna. MEEEN, eftersom de gör tofflorna på plats så fladdrade jag med fransarna hos tillverkaren som la fram den sista formen mörkare brunt läder som han inte skulle få in mer utav..utskurna i size 42. Nu skulle han bara fixa "sul-delen i trä". Fine! Jag kommer få mina clogs som jag vill ha, old fashion way!
Passade på att ta en bild på ett par 34or som jag var övertygad om att Pysen skulle göra sig otroligt fin i.

 

Efter filmen hade dessutom jag & Fredrik ett ringäventyr då han hittat en av mina ringar, satt på sig den & konstaterat att det såg lite för feminin ut..sen inte kunnat få av den..

 

Peace


Kommentarer
Emelie

i really do love them :)

2011-02-20 20:52:06
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0