Den eviga måndagen

Har nu försökt vara effektiv med både det ena och det andra. Pluggandet...börjar ta fart. Jobbsök & diverse planeringar går det lite bättre med. Det pirrar till i magen rätt ordentligt när jag tänker på  rekryteringen på Tullen.. Tänk om, tänk om jag inte, men tänk om det går, men där var ju så många till.. ungefär så går tankegången & det är som om något tar tag i matstrupen på mig & drar till så det skakas om där inne.. inte jätteskön känsla, men jag vill ju så gärna! Det hade varit ett big step i mitt liv!

Magen kurrar efter all effektivitet med jobbsök, stickning, referenssök, plugg, planering.. Gjore förresten en walk-in closet till mig själv igår.. rensade ut allt som egentligen inte skulle vara i den garderoben & nu är där fint, snyggt, rent & kläderna jublar över sina nya platser! Lätt att göra sig själv glad.
Nu är det magens tur, mack-race nästa!


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0