Effektiv tisdag

Jag har ringt ringt lite, mailat lite, skickat lite ansökningar.. jodå, känns helt okej måste jag säga. Sov inte alltför länge heller, men har fått veta att jag börjat snarka(eller om det faktiskt bara var tillfälligt eftersom jag var heeeelt slut igår & jag låg & praktiskt taget bröt nacka av mig i morse..).
Har även fyllt på mina handla-listor, en för storhandling, en för Ullared-ronden som syrran & jag snart ska köra. Har ju en deeeeel som ska handlas, bland annat köksredskap och ugnsformar.. & kläder såklart, det kan det inte bli för lite av.
Snön faller utanför igen & jag hoppas Skåne står på sig så det faktiskt är borta till imorgon igen. Hela kroppen längtar efter Våååååår.

Nu ska jag läsa alla texter till imorgon, kommer nog avnjutas med hemmagjord hallon&jordgubbskräm (:

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0