Godmorgon Torsdag

Gröten står på spisen & värms sakta upp med russin & kanel.. Helt ok frukost tycker jag är det kommer till mätt-i-magen-länge. Smaken är ok, men man tröttnar fort & vi ska inte storhandla förrän imorgon så jag har ingen chans att variera mig innan dess..

Idag ska jag in till Malmö & plugga inför seminariet på måndag då vi ska hålla  en presentation av en uppsats. Har börjat förbereda presentationen since jag hade tid ändå.. Då kanske det inte blir så många timmar som vi ska sitta där. Hade varit ok då jag vill hem & äta innan det är dags för träning ikväll. Sugen på både spinn & combat.

Tullen gick ju uppenbarligen inte..men inte är jag bitter för jag har nästan foten inne på ett vandrarhem i Skåne Tranås!
Ser mäkta fint ut på bilder & jag har ju faktiskt bara åkt förbi det IRL. Så det blir ett besök nu de närmsta dagarna så man kan prata med dem som äger stället. De visade ju lite intresse eftersom jag hade erfarenhet sen innan, tack Bunge Vandrarhem.
Har faktiskt kommit fram till att om det kommer funka så jag får jobb där, då skulle det innebära en fantastisk sommar. Då Nina & Rolle har små pollisar som ska börja ridas snart & de har redan fullt upp som det är nu, så kommer det innebära att jag efter jobb kommer kunna traska bort dit & hjälpa till med hästarna. = varje småflickas dröm (:
Ska nog jobba på den här lite extra. Det är till och med cykelavstånd dit. Om inte annat motorcykelavstånd med ;)


Nu ska jag få lite ordning på pluget innan jag åker, så det blir smärtfritt!

peace

Kommentarer
Karolina

hoppas du får jobbet på vandrarhemmet. :) låter kul

2011-02-27 12:35:53
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0